Aluron Virtu CMC Zawiercie rozpoczyna akcję #WartoRazem
Klub Aluron Virtu CMC Zawiercie rozpoczyna akcję #WartoRazem, dzięki której chce jednoczyć kibiców i sponsorów wokół wspólnego celu, jakim jest przede wszystkim pomoc Szpitalowi Powiatowemu w Zawierciu, który został wyznaczony przez władze samorządowe do walki z koronawirusem SARS-CoV-2.
Komunikat klubu Aluron Virtu CMC Zawiercie
"Jako klub silnie związany z lokalną społecznością odczuwamy odpowiedzialność za losy szpitala i jego personelu. Chcemy wykorzystać nasz zasięg, by służyć jako platforma komunikacji dla kibiców i sponsorów, a także rozszerzyć akcję o kolejne firmy i zaangażować w nią jak najwięcej osób. Celem jest dostarczenie niezbędnych produktów dla personelu medycznego w postaci środków trwałych oraz pożywienia, bo #WartoRazemPomagać.
Nasze wierne kibicki z Zakładu Poprawczego i Schroniska dla Nieletnich w Zawierciu, bohaterki głośnego reportażu Kuby Radomskiego, który został opublikowany w Przeglądzie Sportowym, a w skróconej wersji również w Fakcie, rozpoczęły akcję szycia masek. Wiadomość rozniosła się błyskawicznie, a my, dzięki niezwłocznemu działaniu firmy Aluron sp. z o.o., dostarczyliśmy gumki do masek oraz płyn do dezynfekcji.
Personel szpitala otrzymał też gotowe posiłki od firmy Virtu, by móc nabrać sił podczas krótkich przerw od nadludzkiego wysiłku, jaki podejmują lekarze, pielęgniarki i pozostali pracownicy. W czwartek do szpitala rusza też transport wody butelkowanej od Jury Skałki.
Pomaga też nasz klub kibica! Przedstawiciele Jurajskiej Armii włączyli się w akcję Widzialna ręka – Zawiercie i oferują swoją pomoc w dostarczeniu zakupów, leków itp. osobom, które nie mogą lub nie chcą opuszczać domu.
Nie ograniczamy się jednak tylko do jednego aspektu. Promujemy odpowiedzialne zachowania w czasie pandemii, w tym przede wszystkim kampanię „Zostań w domu”, namawiając do ograniczenia kontaktów z innymi osobami do niezbędnego minimum. Stąd trzy pozostałe części akcji: #WartoRazemSięUczyć, #WartoRazemOdkrywać i #WartoRazemSięBawić. W ten sposób, angażując w to sponsorów, partnerów, zawodników i sztab szkoleniowy, zamierzamy przedstawiać kibicom za pośrednictwem mediów społecznościowych różne pomysły na spędzenie czasu we własnych czterech ścianach - od aktywności fizycznej, poprzez pozyskiwanie nowej wiedzy na temat klubu, zawodników, dyscypliny, ale też Zawiercia i Jury Krakowsko-Częstochowskiej, aż po różne formy rozrywki i zaangażowania fanów w funkcjonowanie klubu w tym specyficznym okresie".