CEKOL Złotym Sponsorem Trefla Gdańsk
Cedat Sp. z o.o., producent chemii budowlanej marki CEKOL, dołączył do grona Złotych Sponsorów Trefla Gdańsk. Na mocy podpisanej umowy w sezonie 2017/2018 logo marki CEKOL będzie prezentowane m.in. na koszulkach „gdańskich lwów”. CEKOL znacząco wsparł też crowdfundingową akcję klubu „doLEWamy do pełna”.
Firma Cedat Sp. z o. o. to producent chemii budowlanej marki CEKOL, która funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. Posiada kompleksową ofertę produktów do remontowania i wykańczania wnętrz. W swojej działalności stawia przede wszystkim na jakość i niezawodność oferowanych produktów oraz satysfakcję kupujących. Marka CEKOL jest wielokrotnie nagradzana i doceniana zarówno przez wykonawców, jak i inwestorów indywidualnych. CEKOL jest również wrażliwy na potrzeby społeczne i angażuje się w różnego typu działania charytatywne.
W sezonie 2017/2018 PlusLigi CEKOL znajdzie się w gronie Złotych Sponsorów Trefla Gdańsk. Na mocy podpisanej umowy logo marki będzie prezentowane m.in. na koszulkach „gdańskich lwów”, naklejce na boisku, bandach i telebimach LED znajdujących się w ERGO ARENIE, a także ławkach zawodników. CEKOL dołącza też do crowdfundingowej akcji „doLEWamy do pełna”, prowadzonej przez klub na platformie Fans4Club.com.
- Bardzo się cieszę, że do grona naszych Złotych Sponsorów dołącza kolejna uznana, gdańska marka. Rozmowy z nowym partnerem rozpoczęły się w poprzednim sezonie i jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że w nowych rozgrywkach już będziemy grać w jednej drużynie. Jestem przekonany, że dzięki współpracy marka CEKOL osiągnie zakładane cele biznesowe – mówi Dariusz Gadomski, Prezes Zarządu klubu Trefl Gdańsk. – Dziękuję marce CEKOL za okazane zaufanie, a także znaczące wsparcie akcji „doLEWamy do pełna”, do której dołączyło już niemal 1 3000 kibiców, dzięki którym możemy wystartować w nowym sezonie PlusLigi – dodaje Prezes Gadomski.
- Cieszymy się z nowo nawiązanej współpracy. Siatkówka to wspaniały, rodzinny sport, który przyciąga na trybuny tysiące fanów. Trefl Gdańsk to jednak nie tylko widowiska na najwyższym poziomie i drużyna, w szeregach której występują m.in. mistrzowie świata Mateusz Mika i Piotr Nowakowski, ale też inwestowanie w młode pokolenia i wychowywanie w sportowym duchu setek dzieci i młodzieży. Zawsze podkreślaliśmy, że lokalna działalność społeczna i edukacyjna to bardzo ważne obszary naszych działań towarzyszących biznesowi – mówi Piotr Kuryś – Dyrektor Handlowy firmy Cedat.
Logo marki CEKOL pojawi się na koszulkach gdańszczan już w pierwszym meczu nowego sezonu – 4 października z ONICO Warszawa.