Dni Marketingu Sportowego – jak zarządzać, by osiągać.
PlusLiga jest Partnerem Sportowym Międzynarodowej Konferencji VII Dni Marketingu Sportowego, która odbędzie się już za tydzień – 6-7 listopada br. – w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
Wydarzenie jak co roku skupia czołowych przedstawicieli branży marketingu sportowego w Polsce. Siódma edycja konferencji przybrała międzynarodowy charakter. Już w przyszłym tygodniu Centrum Olimpijskie PKOl zamieni się na dwa dni w międzynarodowe forum wymiany myśli na temat nowoczesnego podejścia do biznesu sportowego.
Wśród gości specjalnych wydarzenia znajdują się między innymi Sofia Moya (General Manager, FC Barcelona Merchandising), Jerome de Chaunac (Chief Operating Officer, Havas Sports), Pippa Collett (Managing Director, Sponsorship Consulting) oraz Philip Savage (Publishing Director, SportBusiness Group).
Moduły tematyczne konferencji oferują szeroki zakres problemowy związany z marketingiem sportowym – uczestnicy DMS będą mogli wysłuchać prelekcji dotyczących między innymi kreowania marki w sporcie, zarządzania, powierzchni reklamowej w sporcie i sponsoringu.
Informacje dotyczące harmonogramu i prelegentów, którzy wystąpią podczas Dni Marketingu Sportowego znajdują się na stronie internetowej – www.dms.sbf.pl.