Mateusz Mika twarzą nowej linii gadżetów
Kibice LOTOSU Trefla od kilku dni mogą kupować klubowe gadżety bez wychodzenia z domu. W serwisie www.sklep.lotostrefl.pl dostępne są zarówno popularne dotąd akcesoria w barwach klubowych, jak i zupełnie nowe produkty z wizerunkiem mistrza świata.
Mateusz Mika jest jedną z najważniejszych postaci LOTOSU Trefla. Przed sezonem to jego osoba zwróciła na Gdańsk oczy całej siatkarskiej Polski. 24-letni przyjmujący był rewelacją sezonu reprezentacyjnego i objawieniem wrześniowych mistrzostw świata, które Polska zakończyła ze złotym medalem. Mika spełnia pokładane w nim nadzieje. Trzykrotnie otrzymywał tytuł MVP meczu i stale plasuje się w czołówkach klasyfikacji najlepiej punktujących i atakujących graczy PlusLigi.
To właśnie mistrz świata pojawił się na gadżetach z nowej serii. Hitem stały się kubki z wizerunkiem siatkarza i hasłem #Mikawka, najlepsze do porannej kawy. Mateusz towarzyszyć będzie kibicom również podczas codziennych zakupów, gdyż jego wizerunek wraz z hasłem „Z siatką na zakupy” pojawił się na ekologicznych torbach, które z pewnością zwrócą uwagę podczas wizyt w galeriach handlowych. Do sprzedaży trafiły również akcesoria ozdabiające auta – naklejka na tył samochodu oraz zapach w kształcie meczowego stroju LOTOSU Trefla.
- Dzięki naszej kolekcji możemy być z naszymi fanami dosłownie przez cały dzień, począwszy od porannej kawy. Stworzyliśmy produkty, których kibice mogą używać w codziennych sytuacjach. Dzięki temu – zgodnie z naszym motto – siatkówka jest blisko każdego z nich, a nasi siatkarze mogą stać się częścią codzienności swoich kibiców – powiedziała Małgorzata Ciszewska, kierownik ds. marketingu LOTOSU Trefla Gdańsk.
Kibice mogą zaopatrywać się też w nowe t-shirty. Na jednym z nich znalazła się podobizna Mateusza Miki Miki, bohatera kibiców gdańskiego klubu. Od tej pory na piersiach fanów LOTOSU Trefla widnieć będzie nowy heros – Super Mika.
- W tym sezonie powstanie jeszcze jedna seria koszulek z kolejną z wybitnych postaci związanych z naszym klubem. Jej premierę przewidzieliśmy na pierwsze mecze fazy play-off. Jeżeli te gadżety będą cieszyć się dużym zainteresowaniem kibiców, w kolejnych rozgrywkach postaramy się poszerzyć kolekcję o kolejnych graczy. Niezależnie od pojawienia się nowych produktów, zachęcamy do przychodzenia na mecze w barwach klubowych, koszulkach meczowych i szalikach. Widok kibiców klubowych barwach na trybunach dodaje skrzydeł naszym chłopakom, którzy bardzo to doceniają i podkreślają przy każdej okazji – zaznacza Ciszewska.
Wszystkie akcesoria kibice mogli dotąd nabywać wyłącznie w trakcie meczów LOTOSU Trefla. Teraz kupno kibicowskich gadżetów nie wymaga od nich wychodzenia z domu. Uruchomiony został bowiem internetowy serwis www.sklep.lotostrefl.pl. Za pośrednictwem tej platformy kupić można m.in. niezwykle popularne koszulki meczowe, w tym także damskie i dziecięce, t-shirty, szaliki, smycze i przypinki.
Ekspozycja nadal będzie również dostępna podczas spotkań żółto-czarnych. Najbliższy ważny mecz gdańszczan już w niedzielę, 15 lutego, o godz. 14.45 w ERGO ARENIE. LOTOS Trefl zmierzy się wtedy z brązowym medalistą poprzedniego sezonu i uczestnikiem Ligi Mistrzów, Jastrzębskim Węglem.