Robico nadal będzie wspierać Polską Ligę Siatkówki!
Firma Robico przez kolejny sezon będzie sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki, prowadzącej rozgrywki trzech lig – PlusLigi, TAURON Ligi i PLS 1. Ligi. To kolejna umowa sponsorska pomiędzy PLS, a znaną od kilkudziesięciu lat polską marką.
Rok temu firma Robico po kilkuletniej przerwie wróciła do sponsorowania siatkarskich rozgrywek ligowych w Polsce. W tym roku marka mocniej chce promować się poprzez siatkówkę, bo stworzyła nowy produkt, suplement diety Robico Active, którego ambasadorem został jeden z czołowych siatkarzy PlusLigi Artur Szalpuk. To najlepiej pokazuje, jak dobrą promocję polskim firmom zapewnia ligowa siatkówka.
– Nasze rozgrywki z roku na rok zdobywają coraz większą popularność, co przekłada się na lepszą promocję marek naszych sponsorów. Tegoroczny sezon może być najlepszy w historii, bo przecież PlusLiga może pochwalić się największą liczbą medalistów ostatnich igrzysk olimpijskich w swoich szeregach, co gwarantuje najwyższy poziom i chyba jasno pokazuje, która liga jest najmocniejszą na świecie. Bardzo się cieszę, że doceniają to także sponsorzy, bo bez nich nie można tworzyć widowisk na najwyższym poziomie – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki.
Marka Robico nadal będzie widoczna podczas wszystkich meczów najważniejszych ligowych rozgrywek siatkarskich w Polsce – męskiej PlusLidze, jej zapleczu, czyli PLS 1. Lidze oraz żeńskiej TAURON Lidze.
Zakład Usług Handlowych Robico to polska firma, która na rynku krajowym działa prężnie od blisko 40 lat. Specjalizuje się w produkcji świeżych i naturalnych napojów mlecznych, zwłaszcza Kefiru Robico w poręcznym opakowaniu z tworzywa HDPE oraz w szkle. Robico oferuje także jedyny dostępny na rynku Kefir bez laktozy z probiotykiem L.rhamnosus, Produkty Robico są naturalne, o prostym składzie, bez dodatku mleka w proszku i konserwantów, co klienci cenią sobie najbardziej.
Kilka miesięcy temu Robico prowadziło na rynek nowość – odżywkę białkową WPC 80 pod marką Robico Active. To produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Ambasadorem marki jest Artur Szalpuk. WPC 80 Robico Active dostępne jest w poręcznych, jednorazowych saszetkach 30g oraz większych opakowaniach 700 g. Dostępne smaki to truskawka-wanilia, banan-kokos i brzoskwinia-marakuja.
Powrót do listy