Ruszyła sprzedaż karnetów na mecze Stoczni Szczecin
Zgodnie z wcześniejszymi założeniami, w poniedziałek, 20 sierpnia Stocznia Szczecin rozpoczęła proces sprzedaży karnetów na sezon 2018/2019.
Wielkie wzmocnienia klubu pozwalają sądzić, że nadchodzące rozgrywki będą dla szczecińskich kibiców wyjątkowo interesujące. Do zespołu dołączyły siatkarskie gwiazdy światowego formatu, między innymi Bułgar Matej Kazijski, Belg Simon Van De Voorde oraz Polacy Bartosz Kurek i Łukasz Żygadło. Teraz zadaniem trenera Michała Mieszko Gogola jest stworzenie z tej grupy wielkich nazwisk zespołu, który ma walczyć o najwyższe cele w PlusLidze. Pierwszy poważny test szczecińskiej ekipy nastąpi w połowie października, kiedy pojedynkiem z Treflem Gdańsk Stocznia zainauguruje sezon we własnej hali.
Liczba meczów i ceny
Wszyscy kibice, którzy zdecydują się na zakup karnetów, otrzymają gwarancję stałego miejsca siedzącego na każdym z domowych spotkań drużyny w nadchodzącym sezonie. Ponadto, kibice dostaną zapewnienie, że w przypadku zakupienia karnetu również w kolejnym sezonie, będą mogli to wybrane przez siebie miejsce zatrzymać.
Tym razem w lidze wystartuje czternaście zespołów, co oznacza, że w stolicy Pomorza Zachodniego odbędzie się trzynaście spotkań rundy zasadniczej. Posiadanie karnetu uprawnia fanów także do obejrzenia wszystkich domowych spotkań fazy play-off oraz ewentualnych meczów Pucharu Polski, które także mogą zostać rozegrane w Szczecinie.
Karnety kosztować będą 350 zł (normalny) lub 300 zł (ulgowy). Do dnia 19 września trwa jednak przedsprzedaż. Do tego czasu karnety można nabyć o 50 zł taniej i ich cena wynosi odpowiednio 300 zł oraz 250 zł. Szczegółowe informacje o ulgach znajdują się na stronie sprzedażowej – http://bit.ly/StoczniaKarnety
Dodatkową atrakcją dla kibiców będzie personalizacja karnetów, ponieważ każdy kupujący otrzyma możliwość wyboru wizerunku ulubionego członka drużyny na swojej wejściówce.
Konkursy
Wszystkie osoby, które staną się posiadaczami karnetów, wezmą udział w trzech konkursach z tej okazji.
1) Ze 100% zakupionych w internecie karnetów zostanie wyłoniony 1%, któremu klub zwróci pieniądze. Przykładowo: jeżeli klub sprzeda 2000 karnetów na sezon, to 20 wyłonionym osobom zostaną oddane pieniądze.
2) Wśród karnetowiczów zostanie wyłoniona osoba, której firma BMW Bońkowscy bezpłatnie udostępni na weekend samochód BMW.
3) Z grona osób, posiadających karnety zostanie wyłonionych 20 kibiców, którzy będą mieć okazję zjeść kolację z zawodnikami i członkami sztabu szkoleniowego KPS Stocznia Szczecin.
Wszystkie konkursy zostaną przeprowadzone w hali Netto Arena przed pierwszym meczem sezonu, który planowo ma się odbyć 14 października.