Ruszyły Warsztaty Marketingu i Komunikacji PLPS S.A.
Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej S.A. przygotowała dla swoich udziałowców I Warsztaty Marketingu i Komunikacji.
W cyklu warsztatów wezmą udział przedstawiciele wszystkich trzydziestu klubów PlusLigi oraz ORLEN Ligi, głównie specjaliści z działów marketingu oraz zarządy klubów.
– Wiedza z tych warsztatów zostanie spożytkowana dla dobra siatkówki. Układając plan chcieliśmy się skoncentrować na tych tematach, które są najistotniejsze przy właściwym zarządzaniu klubem – mówi Wojciech Czayka, prezes Profesjonalnej Ligi Piłki Siatkowej S.A. – Będziemy dążyli do tego, by stworzyć naturalną przewagę klubów piłki siatkowej nad pozostałymi dyscyplinami, tak aby sprostać wymaganiom już bardzo ciasnego rynku sponsorskiego w Polsce. Te szkolenia są więc inwestycją w wiedzę menedżerów zarządzających klubami, czyli w siłę PlusLigi oraz ORLEN Ligi – dodaje.
W trakcie pierwszego spotkania wiedzą dzielili się dr Zbigniew Pawlak (wykład „Strategia rozwoju profesjonalnego klubu sportowego oraz jego misja i wizja”), dr Andrzej Smoleń („Kodeks dobrych praktyk zawodowego klubu sportowego”), dr Marek Skała („Zarządzanie projektem”).
– To świetny pomysł, który kiełkował jeszcze na spotkaniach ligowych prezesów. Pamiętam, że o warsztaty i szkolenia zabiegał m.in. prezes ONICO AZS Politechniki Marcin Bańcerowski i bardzo dobrze, że udało się je zorganizować – podkreśla Dariusz Gadomski, prezes LOTOSU Trefla Gdańsk. – Jako kluby rywalizujemy na boisku, lecz w marketingu powinniśmy sobie pomagać, dzielić się pomysłami i współpracować, bo to pozwoli podnieść poziomu profesjonalizmu naszych lig.