Skra rozpocznie sezon z nowym logo
Mistrz Polski PGE Skra Bełchatów cały czas się rozwija, jako klub i jako marka. Pokazuje swoją siłę również w sferze symbolicznej.
Nowe logo KPS Skry Bełchatów zostało zaprojektowane w nowoczesnej stylistyce, która oddaje charakter klubu XXI wieku. Poszczególne elementy, takie jak pochylona czcionka oraz połączone litery symbolizują dynamikę i progres. Dodatkowo, w porównaniu do poprzedniego logo, napis „Skra” został powiększony w stosunku do zawartego w logo symbolu piłki, co oddaje siłę marki.
Podstawowe kolory logotypu nawiązują do tradycyjnych kolorów klubu – żółci i czerni. Zostały one dodatkowo wzbogacone o złoto odsyłające do sukcesów klubu. Znak funkcjonuje w dwóch wersjach, podstawowej z napisem żółtym oraz w wersji z napisem czarnym. Logo występuje w 2D i 3D. Powstała również wersja znaku przedstawiająca adres strony internetowej.
Autorem nowego logo jest Ludwik Berezowski, dyrektor artystyczny francusko-polskiej agencji Aart Design, twórca identyfikacji wizualnych takich marek, jak Citroën, Voyage, Louis Vuitton CUP, TMC Tele Monte Carlo, TVP INFO, TVP POLONIA. Naszym celem było stworzenie silnej identyfikacji wizualnej dla mistrzów. Identyfikacji, która wpisując się w tradycję, będzie jednocześnie oddawać nowoczesny charakter Skry. Współpraca z mistrzami to zawsze wielki zaszczyt – mówi Ludwik Berezowski.
Z nowego logo zadowolony jest prezes klubu. - KPS Skra Bełchatów jest klubem, który rozwija się równolegle na kilku płaszczyznach. Chcemy budować silny klub, którego drużyna osiąga wysokie wyniki oraz silną markę mającą do przekazania konkretne wartości. Nowe logo Skry pokazuje nowoczesny klub XXI wieku – mówi Konrad Piechocki. Drużyna klubu, sponsorowana przez PGE Polską Grupę Energetyczną S.A., jest sześciokrotnym mistrzem Polski w siatkówce.