Spotkanie marketingowców klubów PlusLigi
Dziś w Warszawie odbyło się pierwsze, historyczne spotkanie osób odpowiedzialnych w klubach PlusLigi za marketing.
Naszego życia nie sposób już wyobrazić bez Internetu. Ten środek przekazu wszedł na stałe w każdy element codziennego życia. Coraz bogatsze są przekazy informacyjne za pośrednictwem Internetu. Siatkówka podąża za wymogami współczesności. Dzisiaj odbyło się spotkanie osób odpowiedzialnych za marketing w klubach PlusLigi i Młodej Ligi. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że witryny internetowe klubów naszej ekstraklasy w przeszłości nie zawsze były w stanie sprostać oczekiwaniom fanów siatkówki i wymogom współczesności.
W czasie kilkugodzinnego spotkania rozmawiano m.in. Facebooku, jego działaniach i zasadach współpracy, o manualu marketingowym Młodej Ligi, ocenione zostały serwisy portali internetowych PLPS S.A. Strona klubowa może być również świetnym miejscem do sprzedaży gadżetów.
- Witryna internetowa każdej organizacji jest jej wizytówką, którą ogląda się w kraju i poza granicami. Wobec klubu sportowego, który ma swoich fanów, oczekiwania są szczególnie wysokie. Kibic szuka informacji, danych statystycznych, ciekawostek, relacji z meczów itp. Dzisiaj było pierwsze, historyczne spotkanie z osobami odpowiedzialnymi w klubach za marketing, a co za tym idzie również za Internet. Chcemy, żeby strony internetowe klubów PlusLigi były interesujące dla sympatyków siatkówki - powiedział Prezes Profesjonalnej Ligi Piłki Siatkowej S.A. Artur Popko.
Podobne spotkanie zostało zaplanowane w środę z klubami kobiecej ekstraklasy.