XI Dni Marketingu Sportowego
W dniach 14 i 15 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się najważniejsze spotkanie sportu i biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej – Dni Marketingu Sportowego. Po raz jedenasty grono ekspertów z kraju oraz zagranicy weźmie udział w dyskusji nad rozwojem biznesu sportowego w Polsce.
Podczas tegorocznej edycji Dni Marketingu Sportowego cenieni w Europie prelegenci przedstawią najważniejsze zagadnienia intrygujące globalne i lokalne środowiska sportowe. O zarządzaniu ryzykiem w sporcie opowie David Lyons, przedstawiciel Paddy Power, firmy, która znana jest z akcji wpisujących się w szeroko pojęty ambush marketing.
Efektywny sponsoring będzie tematem wystąpień gości z Wysp Brytyjskich, Sally Hancock – odpowiedzialnej za sponsoring Igrzysk Olimpijskich w Londynie przez bank Lloyds TSB oraz Ruperta Pratta z Agencji Generate, który skupi się na sposobach maksymalizowania efektów współpracy na linii sponsor-sponsorowany.
O sensie i technikach pozyskiwania eventów sportowych przez miasta oraz państwa opowie za to Bettina Kuperman, międzynarodowa ekspertka, która doradzała m.in. Polsce i Ukrainie w sprawie EURO 2012.
Dni Marketingu Sportowego będą wyjątkową okazją dla klubów, związków sportowych i zawodniczek oraz zawodników, żeby poznać kryteria oceny ofert sponsoringowych i lepiej przygotować się do sprzedaży swoich usług.
Konferencji towarzyszy również IX Gala Sportu i Biznesu, podczas której poznamy laureatów Nagród Biznesu Sportowego.
Szczegółowe informacje dotyczące Dni Marketingu Sportowego można znaleźć na stronie www.dms.sportwin.pl.